سال نو مبارک باد
زمان ارسال: شهر تهران(پرداخت در محل) 3 تا 5 ساعت کاری
شهرستانها: پست، تیپاکس و ترمینال: 1 تا 2 روز کاری

ساعت پروژکتوری با نمایش وضعیت آب و هوا ، تقویم ، دماسنج و رطوبت سنج مدل 8190

ثبت نظر یا پرسش
48,000 تومان
32744
اتمام موجودی

ساعت پروژکتوری با نمایش ساعت روی سقف یا دیوار و دارای نمایشگر وضعیت آب و هوا (ابری ، آفتابی،..) به همراه تقویم و دماسنج و رطوبت سنج و ساعت زنگدار و با قابلیت نمایش حداقل و حداکثر دمای اندازه گیری شده

با داشتن این ساعت زمانی که شما نیمه شب از خواب نازتان بیدار می شوید با فشار دادن دکمه بالای ساعت چراغ صفحه نمایش روشن شود و به همراه آن ساعت پروژکتوری نیز ساعت حال حاضر را بر روی سقف یا دیوار نمایش میدهد:

1-اگر خود دستگاه را در مسیر دید خود داشته باشید ساعتی دیجیتالی که با فشار دادن دکمه چراغ های پس زمینه رنگی و با کاراکتر و اعداد تقریبا بزرگ اطلاعات زمانی یا دمایی و رطوبتی دیده خواهد شد.

2-یا اگر مسیر دید شما در آن لحظه به سقف یا دیوار باشد می توانید براحتی ساعتی را که بصورت پروژکتوری و واضح بر روی سقف یا دیوار افتاده است را ببینید

با دکمه ولومی تعبیه شده شما می توانید به نسبت فاصله مانع ( دیوار یا سقف ) وضوح تصویر منعکس شده را تنظیم کنید تا واضح ترین ساعت را بصورت سینمایی ببینید

و حالت چرخشی بخش پروکتور به شما کمک می کند تا زاویه تابش را به دلخواه تعیین کنید که روی دیوار بیاندازید یا روی سقف

توضیح : نمایش بررسی وضعیت آب و هوا بر اساس معیارهای استانداردی میباشد که داخل دستگاه تعریف شده ،معیارهایی متشکل از معانی رطوبت و دما برای یک شرایط آب و هوایی میباشد که بصورت تقریبی عمل میکند . مثلا زمانیکه رطوبت محیط 50 الی 70 درصد باشد و دمای محیط 25 الی 32 درجه باشد صفحه نمایش حالت وضعیت ابری را به شما نمایش خواهد داد.پس بدیهی است که این قابلیت دقت خیلی بالایی ندارد و مخصوصا در محیط های بسته و بدون گردش هوا نمیشود به آن اعتماد کرد، 

ولی اگر این دستگاه در جایی نصب شود که دسترسی به هوا و فضای بیرون داشته باشد (البته مواظب باشید محل نصب جایی نباشد که باران یا برف روی دستگاه بریزد) شاید وضعیت های تقریبا درست تری را به شما نمایش بدهد و حتی میتوانید توسط آن وضعیت آب و هوا را پیش بینی کنید که در چند ساعت آینده احتمال بارش باران وجود دارد یا آفتابی خواهد بود.

این متن و عکس ها فقط و فقط توسط مجموعه های سیب هفت و سینا رسول تهیه، ترجمه و گردآوری گردیده است. از شما خواهشمندیم در جهت فروش کالاهای مشابه آنرا کپی برداری ننمایید. زیرا عدم ارزشگذاری به زحمت دیگران بی ارزش نمودن خود خواهد بود.

DS-8190 Weather Station Digital Alarm Projection Clock with Color LCD Screen , Thermometer, hygrometer and Calendar

 

خصوصیات و مشخصات ساعت LED پروژکتوری دارای نمایشگر وضعیت هوا و رطوبت و دما و تاریخ مدل دی اس-8190 :  

نمایش ساعت بصورت پروجکشن شده عین پرده سینما روی دیوار یا سقف

دارای ولومی تنظیم میزان وضوح تصویر

دارای محفظه پروژکتور با قابلیت تغییر زاویه تابش روی دیوار یا سقف

صفحه نمایش LCD  

چراغ پس زمینه رنگی

دارای آلارم بیدارباش

دارای حالت چرت یا Snooze برای زنگ بیدارباش

دارای تقویم از سال 2000 الی 2099 میلادی

دارای دماسنج دیجیتالی از 9.9- الی 50 درجه سانتیگراد

دارای رطوبت سنج دیجیتالی از 20 الی 90 درصد

امکان تغییر نمایش دما در واحد سانتیگراد یا فارنهایت

برد پروژکتور: حدود 1.5 الی 2 متر در فضای تاریک (هر چه فضا و محیط تاریکتر فاصله بیشتر)

اندازه ساعت نمایش داده شده توسط پروژکتور: بستگی به فاصله (در فاصله 30 سانتیمتری= 2*2.5 سانتیمتر) و (در فاصله 1 متری = 7*9 سانتیمتر)

جنس و متریال: پلاستیک ABS

نیروی برق مورد نیاز: 2 عدد باتری نیم قلمی AAA (در بسته بندی موجود نمیباشد) یا ورودی برق 4.5 ولت (نیاز به آداپتور 4.5 ولتی یا کابل USB)

اندازه صفحه نمایش : 51*81 میلیمتر

اندازه ساعت : 58*110*147 میلیمتر

اندازه بسته بندی: 70*130*165 میلیمتر

وزن خالص: حدود 180 گرم

وزن با بسته بندی: حدود 250 گرم

 

بسته بندی :

1 عدد ساعت پروژکتوری با نمایش آب و هوا و دما و رطوبت محیط

1 عدد برگه راهنما به زبان انگلیسی و چینی

 

اطلاعات فروش:

1-زمانی که این وسیله را با باطری استفاده می کنید صفحه نمایش و پروژکتور آن بعد از چند ثانیه بصورت خودکار خاموش میشود که این مسئله در اکثر ساعت پروژکتوری ها (غیر از مدلهای برقی) یک امر عادی و طبیعی به شمار میرود. ولی در این مدل با خاموش شدن چراغ پس زمینه صفحه نمایش اعداد و نوشته ها به زحمت دیده میشوند و برای مشاهده آنها حتما باید دکمه بالای ساعت را فشار دهید تا با روشن شدن چراغ نوشته ها را ببینید.البته در حالت استفاده از آداپتور این شمل حل میشود که در بخشهای بعدی به توضیح آن میپردازیم

2-زمانی که می خواهید ساعت را با آداپتور و ورودی برق استفاده کنید حتما حواستان باشد که محفظه باتری خالی باشد و در آن باتری نگذاشته باشید. یعنی برق ورودی فقط باید از یک طریق باشد یا باطری یا برق در غیر اینصورت دستگاه نیم سوز میشود (قبل از ارسال کاملا تست خواهد شد)

3-زمانی که این وسیله را با آداپتور4.5 ولتی یا کابل USB (داخل بسته بندی موجود نمی باشد) استفاده می کنید صفحه نمایش و پروژکتور آن بصورت دائم روشن میماند.

هر چند این حالت خوب به نظر میرسد ولی در ساعتهای پروژکتوری که دائما روشن هستند به دلیل حرارت تولید شده توسط لامپ ممکن است پس از مدتی قطعات سیستم پروژکتوری دچار مشکل شوند. با استعلام سیب هفت از تولید کننده توسط ایمیل ،آنها ادعا کردند که حرارت زیادی تولید نمیشود و نگرانی از این بابت وجود ندارد ولی به دلیل آنکه امکان تست به دلیل نیاز به صرف زمان وجود ندارد بنابراین نمی توانیم هیچ تضمینی در این مورد نمی توانیم بدهیم.

4-هر چه فاصله مانع از پروژکتور بیشتر یا محیط روشنتر یا باطریها ضعیفتر باشد به همان مقدار تصویر ساعت ناواضحتر خواهد بود (البته با بیشتر شدن فاصله به همان نسبت اندازه تصویر ساعت هم بزرگتر خواهد شد). بنابراین انتظار معقولی از این کالا داشته باشید (انتظار نمایش یک ساعت بزرگ در فاصله 5 متری را نداشته باشید) پروژکتور این ساعت همانطور که در بالا هم توضیح داده شد برای فاصله حداکثر 2 متر در فضای کاملا تاریک مناسب میباشد.

5-کیفیت این ساعت در حد درجه 2 یا 3 میباشد و بیشتر جنبه کالای تبلیغاتی دارد. بنابراین انتظار یک ساعت با کیفیت خوب و عالی در حد ساعتهای پروژکتوری برقی آنالوگ (مدلهای پیشرفته که در سایت SiB7 به فروش میرسد) را نداشته باشید.

6-اگر گاهی اوقات ضلعی از اعداد دیجیتالی ساعت پروژکتوری نمایش داده نشد و خاموش بود یا کم نور بود ابتدا باطریها (در صورتیکه از باطری استفاده میکنید) را درآورده و پس از کمی صبر دوباره جا بزنید، اگر درست نشد باطریهای پر دیگری بیاندازید، اگر باز هم درست نشد باطریها را درآورده و به پشت قاب پرژکتوری چند تا ضربه ملایم با دست بزنید و سپس باطریها را دوباره جا بزنید.

نظری یافت نشد