زمان ارسال: شهر تهران(پرداخت در محل) 3 تا 5 ساعت کاری
شهرستانها: پست، تیپاکس و ترمینال: 1 تا 2 روز کاری

بروسکوپ و دوربین شلنگی مانیتوردار اتوفوکوس مدل C30-A

ثبت نظر یا پرسش
3,700,000 تومان
34634
موجود
+
بروسکوپ و دوربین اندوسکوپی مانیتوردار اتوفوکوس 2 مگاپیکسل واقعی پرتابل شارژی مدل C30 سری AF
طول سیم حدود 5 متر
اتوفوکوس (دوربین موتوردار یا قابلیت تنظیم اتوماتیک وضوح تصویر نسبت به سوژه وسط تصویر)
قابلیت عکسبرداری یا فیلمبرداری و ذخیره فیلم روی حافظه (در صورت تهیه و وصل کردن حافظه میکرو به جایگاه رم در زیر قاب مانیتور)
مانیتور 4.3 اینچی
کیفیت 2 مگاپیکسل واقعی (ادعای تولیدکننده 5 مگاپیکسل)
قطر دوربین حدود 8.5 میلیمتر
بهترین و واضحترین فاصله تصویر: 3 سانتیمتر الی 5 متر (500 سانتیمتر)
سیم انعطافی (نیمه سخت یا حالت پذیر)
دوربین ضدآب و واترپروف(IPX7)
دارای 8 چراغ LED
قابلیت تنظیم میزان نور لامپها
باطری شارژی 2000 میلی آمپر (حدود 2.5 الی 4 ساعت کارکرد با هر شارژ کامل غیرکاذب، با نور دوربین معمولی)
قابلیت شارژ با کابل USB یا شارژر موبایل تایپ سی یا پاوربانک
دکمه تنظیم میزان نور در 3 سطح مختلف (قابلیت خاموشی کامل)
دکمه چرخاندن 180 درجه تصویر مانیتور (دکمه فلش رو به پایین)
دکمه زوم دیجیتال تصویر در 2 سطح (1.5 و 2 برابر) (دکمه فلش رو به بالا)
منو، شامل تنظیمات: رزولیشن تصویر- رزولیشن عکس- زبان منو- تگ تاریخ- تنظیم زمان- خاموشی اتوماتیک هنگام بیکاری- روشنایی صفحه نمایش- نمایش میزان حافظه وصل شده- فرمت مموری- ریست و برگشت به تنظیمات کارخانه- نمایش ورژن فریمور
دارای 1 عدد قلاب در بسته بندی
دارای 1 عدد قلاب آهنربادار در بسته بندی
دارای 1 عدد آینه پریسکوپ دید 90 درجه در بسته بندی

با مانیتور سرخود این پکیج شما می‌توانید به راحتی و در لحظه به تصاویری که در زاویه دید دوربین‌های انتهای شلنگ می‌باشند، بدون مکث و با کیفیت مناسب دسترسی داشته باشید.
اغلب مکانهایی که میخواهید توسط این دوربین معرفی شده سیب هفت مورد بررسی قرار دهید تاریک و بدون نور میباشند که سازنده این دوربین شلنگی فکر آنجا را هم کرده و لامپهای LED در کنار عدسی دوربین‌ها قرار داده تا مسیر جلوی دوربین‌ را (تا فاصله ای که نور چراغهای دوربین یا نور محیط به حد کافی باشه) بصورت روشن و واضح بر روی مانیتور قابل رویت باشد.
این دوربین آندوسکوپی دارای قسمت سری (بخش دوربین) به قطر 8.5 میلیمتر و طول 44 میلیمتر است که برای بیشتر مکانها قابل عبور و قابل استفاده است.
مناسب برای بررسی و تحقیقات و بازبینی نقاطی که دسترسی به آنها سخت و دشوار است.
با کابل 5 متری این دوربین لوله ای شما میتوانید به عمیقترین قسمتهای یک لوله مستقیم دسترسی پیدا کنید.
این گجت جالب معرفی شده توسط سیب هفت مناسب برای بازدید و مشاهده نقاطی که دسترسی به آنها سخت است، مثل لوله، چاه، سوراخ، زیر آب، داخل دیوارهای کاذب و داکت و سقف کاذب، معادن و غیره و انواع مکانها و کاربردهای گوناگون مثل بررسی لوله های فاضلاب، زوایای مخفی، داخلی موتور ماشین، بررسی بازماندگان زیر آوار زلزله و سیل و طوفان، بررسی داخل بسته بندی ها و پالت ها در گمرک، باستان شناسی، غارنوردی، زیست شناسی و تحقیق در مورد لانه پرندگان یا موجودات زیر زمینی، بررسی مدارهای داخل دستگاههای صنعتی بدون باز کردن بدنه و جعبه، پیدا کردن زوایای ضدسلامتی و کثیف خانه یا محل کار و لانه اصلی حیوانات موذی خانگی مثل موش، صنایع هوا فضا، صنایع کشتی و خودروسازی کوچک، حفاری، دیگهای بخار متالوژی، صنایع ساخت و ساز و عمران، ناظرین و کارشناسهای تائید استاندارد عمرانی و صنعتی و تعمیرکاران کولرگازی و .. و بیشتر اشخاص و جاهایی که نیاز به دیدن فضایی غیرقابل دسترس دارند.
این متن و عکس ها فقط و فقط توسط مجموعه های سینا رسول و سیب هفت تهیه، ترجمه و گردآوری گردیده است. از شما خواهشمندیم در جهت فروش کالاهای مشابه آنرا کپی برداری ننمایید. زیرا عدم ارزشگذاری به زحمت دیگران بی ارزش نمودن خود خواهد بود.
C30-A Autofocus 2M Semi Rigid 8.5mm 1080P IP67 Portable Inspection Endoscope Camera

مشخصات بروسکوپ و دوربین شلنگی مانیتوردار اتوفوکوس مدل c30:
طول دوربین: حدود 5 متر
قطر بخش دوربین: حدود 8.5 میلیمتر
کیفیت دوربین: 2 مگاپیکسل واقعی
فاصله فوکوس: 3 سانتیمتر الی 500 سانتیمتر
تعداد لامپها: 8 عدد
اندازه صفحه نمایش: 4.3 اینچ
نوع سنسور دوربین: CMOS
زاویه دید: حدود 70 درجه
ذخیره تصویر: روی حافظه موبایلی میکرو SD، پذیرش رم تا 32 گیگ (در بسته بندی نیست و باید تهیه کنید)
دمای کارکرد: حدود 10- الی 50+ درجه سانتیگراد
حجم باطری داخلی: 2000 میلی آمپر
اندازه جعبه: حدود 78*130*195 میلیمتر
وزن: حدود 1 کیلوگرم

بسته بندی شامل:
1 عدد دوربین شلنگی مانیتوردار مدل C30 اتوفکوس
1 عدد کابل شارژ USB با فیش Type C
3 عدد رابط گیره ها
1 عدد آینه دید جانبی
1 عدد گیره
1 عدد گیره آهنربادار
1عدد برگه راهنما به زبان انگلیسی

اطلاعات فروش سیب هفت:
1-جعبه این دوربینها در بعضی نقاط چروک و تاشدگی دارند، ولی تضمین میدهیم که دستگاه و متعلقات همگی نو و سالم میباشند، پس اگر به جعبه کالا حساس هستید از خرید این کالا خودداری کنید.
2-ممکن است روی صفحه نمایش برچسب محافظ داشته باشد، پس از جدا کردن برچسب توصیه میشود جهت حفظ کیفیت، در صورت نیاز صفحه نمایش این دوربین را با دستمال نرم تمیز کنید و اصلا مواد شوینده و تمیزکننده یا دستمال زبر و خشن به آن نزنید.
3-برای استفاده طولانی مدت میتوانید پاوربانک آمپر بالا تهیه کرده و هنگام تمام شدن انرژی باطری داخلی این دوربین، پاوربانک را به آن وصل کنید.
4-برای شارژ باطری داخلی این دوربین می توانید از شارژرهای گوشی موبایل Type C یا هر منبع انرژی 5 ولت USB که دارید استفاده کنید، مثلا میتوانید کابل یو اس بی همراه این دوربین را به شارژر موبایل (ترجیحا 1 آمپر یا 1000 میلی آمپر) یا کامپیوتر یا حتی پاوربانک متصل کنید.
5-چون این کالا شارژی است برای افزایش طول عمر باطری داخلی 2 مورد را رعایت کنید,
اول: دفعه اول استفاده کنید و بگذارید شارژ تست داخل آن کاملاٌ خالی شود سپس برای حدود 8 ساعت مداوم به شارژ بزنید. حتماٌ توجه کنید توصیه یاد شده برای بار اول شارژ میباشد و برای شارژهای بعدی هم بیشتر از 5 ساعت به شارژ نزنید.
دوم: راه دیگر برای افزایش طول عمر باطری اغلب لوازم شارژی این است که سعی کنید هنگام شارژ، اینگونه لوازم روشن نباشند یعنی زمانی که می خواهید وسیله شارژی را شارژ کنید بهتر است اول آنرا خاموش کنید بعد به شارژ بزنید و در طول مدت شارژ آنرا روشن و استفاده نکنید و مهمتر اینکه تا زمان شارژ کامل آنرا از شارژر حتی برای لحظه ای قطع نکنید.
6-بخش دوربین ممکن است در دفعات اول استفاده بیشتر از حد معمول داغ شود، پس بهتر است در روزهای اول بین استفاده خود وقفه بدهید (هر یک ربع یکبار خاموش کنید تا خنک شود) یا در بهترین حالت توصیه میشود در منو بخش Auto Power-Off را روی حالت One Minute (یک دقیقه) یا Three Minute (سه دقیقه) قرار دهید تا در صورت عدم استفاده از دوربین ، بصورت اتوماتیک خاموش شود.
7-با دکمه آیکون دوربین عکاسی از تصویری که روی مانیتور در حال نمایش هست عکس روی رم (اگر حافظه میکرو به دوربین وصل کرده باشید) ذخیره خواهد شد. و برای فیلمبرداری از تصویر دوربین دکمه M را باید بزنید تا شروع به ذخیره فیلم روی حافظه کند. برای پخش عکس یا فیلم ذخیره شده هم میتوانید روی همان دکمه ها دوبار پشت سر هم فشار داده و رها کنید.

نظری یافت نشد