پیشاپیش سال نو مبارک
سفارشات ثبت شده از تاریخ پنجم فروردین به بعد بررسی خواهد شد
زمان ارسال: شهر تهران(پرداخت در محل) 3 تا 5 ساعت کاری
شهرستانها: پست، تیپاکس و ترمینال: 1 تا 2 روز کاری

دستگاه غذا دهنده آنالوگ ماهیهای اکواریومی وینشنگ مدل 8800

ثبت نظر یا پرسش
195,000 تومان
32159
اتمام موجودی

دستگاه غذا دهنده یا فیدر 24 ساعته ماهی های زینتی و آکواریومی YinSheng با قابلیت 6 بار غذادهی روزانه و برنامه ریزی زمانی جهت ریختن غذای ماهی هنگامی که می خواهید بدون حضور شما و در زمانهای معینی به این حیوانات آبی زیبا غذا داده شود

یا وقتی که می خواهید بدون نگرانی از گرسنه ماندن و مردن این آبزیان آکواریومی به مسافرت بروید (قیمت بعضی ازاین ماهیها از قیمت خودرو و موتورسیکلت هم بالاتر است)  ماهی های زیبا و بسیار دیدنی و جذابی که با دیدن آنها آرامش اعصاب و ریلکسیشن و تمرکزی فوق العاده نصیب شما میشود و معنی و زیبایی سکوت را کاملآ لمس خواهید کرد 

غذا دهنده ماهی خودکار چیست ؟ یک ابزار الکترونیکی است که به طور خودکار برای تغذیه ماهی های آکواریوم در فواصل منظم و حفظ برنامه منظم تغذیه طراحی شده است.  متشکل از یک محفظه است که با انواع مواد غذایی خشک می توانید پر کنید و یک تایمر که در فواصل تنظیم شده محفظه را چرخانده و باعث میشود به میزان معین غذای ماهی آکواریومی از شکاف قابل تنظیم بالای محفظه به آب بریزد.

مناسب برای انواع اکواریومهای آب شور و آب شیرین

دارای ساعت و تایمر کوارتزی داخلی

دارای کلیپس و گیره برای اتصال به انواع بدنه اکواریوومها حتی با ضخامت بدنه 3 سانتیمتری

این متن و عکس ها فقط و فقط توسط شرکت سینا رسول و مجموعه سیب هفت گردآوری ، تهیه و ترجمه گردیده است. لذا خواهشمندیم در جهت فروش کالاهای مشابه آنرا کپی برداری ننمایید. زیرا عدم ارزشگذاری به زحمت دیگران بی ارزش نمودن خود خواهد بود.

 

خصوصیات و مشخصات غذا دهنده اتوماتیک آنالوگ یا فیش فیدر تایمری آکواریومی ینشنگ مدل YINSHENG T-8800 Fish Food Timer 24 hour Feeder Machine and auto food dispenser 

قابلیت تنظیم و تعیین 1 الی 6 برنامه غذادهی اتوماتیک روزانه

دارای ولومی ریزش دستی (برای زمانیکه دوست دارید در همان لحظه و بدون در نظر گرفتن برنامه ریزی غذا را بریزد). 

دارای شش عدد پین اتصال جهت علامتگذاری توقف و غذادهی بر روی تایمر چرخشی

تنظیم و ست کردن راحت و آسان ( نیاز به کمی حوصله و زمان برای تست و آزمایش دارد)

دارای درب کشویی درجه دار برای تنظیم میزان و اندازه ریزش غذا ( تا 8 درجه)

فیدر کامل بدون هیچ سر و صدایی

تنظیمات سریع و آسان

برنامه ریزی حجمی مواد غذایی

مخصوص غذاهای خشک پولکی یا قرصی

زماندار دقیق

نگهداری دریچه خروجی به سمت بالا جهت جلوگیری از ورود بخار هوا و رطوبت محیط و جلوگیری از مرطوب نمودن مواد غذایی

برنامه ریزی مواد غذایی

مصرف برق بسیار کم

تنظیم برنامه تا 6 بار تغذیه

نوع باطری و برق مورد نیاز : 1 عدد باتری AA قلمی (در بسته بندی موجود میباشد)

محفظه غذایی با اندازه مناسب برای نگهداری و استفاده میانگین 7 الی 11 روز مواد غذایی یک آکواریوم معمولی

اندازه دستگاه : 9*11.5*13 سانتیمتر

 

بسته بندی شامل :

1 عدد دستگاه غذادهنده آنالوگ یینشنگ تی-8800

1 عدد باتری قلمی AA

6 عدد پین بنچمارک یا علامتگذاری

1 عدد پد چسبی گرد

1 عدد پایه پیچ دار کشویی جهت اتصال دستگاه به بدنه اکواریوم

1 عدد دفترچه راهنمای استفاده به 2 زبان چینی و انگلیسی

 

اطلاعات فروش :

1-بهتر است یک الی دو روز قبل از مسافرت این دستگاه را تجربه تست دستگاه را داشته باشید . چون ممکن است تنظیمات را درست و صحیح انجام نداده باشید و به دلیل ریزش بیش از حد غذا روزهای اول تمام شود یا اینکه غذا کم ریخته شود و ماهیان گرسنگی بکشند.

2-میزان باز بودن دریچه کشویی خیلی مهم است و بستگی به اندازه تکه های غذا و تعداد ماهی و نوع ماهی دارد. هرچه دریچه بازتر باشد میزان غذای ریزشی بیشتر خواهد شد و غذای محفظه زودتر تمام خواهد شد.

3-حتماٌ از پر بودن باطری داخل دستگاه مطمئن باشید و از پر بودن باطری قبل از مسافرت باخبر باشید . (نو بودن باتری دلیل بر پر بودن آن نیست و ممکن است باطری مدتها در مغازه یا انبار مانده باشد و انرژی خود را از دست داده باشد و خالی شده باشد).

4-در هنگام چرخش محفظه بوسیله موتور دستگاه به هیچ وجه مانع چرخیدن آن با دست یا چیز دیگری نشوید و در مکانی آنرا نصب کنید که محفظه دستگاه بتواند براحتی بچرخد و به جایی گیر نکند.

5-برای یک آکواریوم معمولی با تعداد ماهی 5 الی 7 عدد در اندازه ریز و کم غذا ، حدود 1 بار ریزش در روز کافی میباشد. و در صورت 1 بار ریزش در روز محفظه غذای این دستگاه برای 6 الی 11 روز می تواند غذا داشته باشد (بستگی به اندازه تکه های غذا و میزان باز بودن کشویی) .

6-هر چند نام این دستگاه و کارآیی آن برای آکواریوم و ماهی در نظر گرفته شده ولی به احتمال زیاد بتوان آنرا برای پرنده های قفسی نوک ریزی که از بذرها و دانه های کوچک تغذیه میکنند نیز استفاده کرد . تا زمانیکه مسافرت هستید یا در خانه نیستید از غذا داشتن پرندگان زیبای خود مثل قناری و بلبل و فنچ و طوطی مطمئن باشید.

البته میزان غذای مورد نیاز و تعداد صرف غذا برای یک پرنده بیشتر از یک ماهی کوچولو است و ممکن است ظرفیت محفظه برای دو الی سه روز بیشتر جواب ندهد (بستگی به میزان ریزش)

 

 

توجه : در موقع نصب روی آکواریوم و هنگام جابجایی و استفاده احتیاط کنید که دستگاه داخل آب نیفتد یا در موقعیتی نباشد که روی آن آب ریخته شود.

نظری یافت نشد