سال نو مبارک باد
زمان ارسال: شهر تهران(پرداخت در محل) 3 تا 5 ساعت کاری
شهرستانها: پست، تیپاکس و ترمینال: 1 تا 2 روز کاری

پک کامل ریسه نواری ال ای دی 5 متری کنترل دار 16 رنگ با تراکم 60 اس ام دی 3528

ثبت نظر یا پرسش
$2.34
32435
اتمام موجودی

پک آماده و کامل ریسه نواری رنگارنگ 5 متری پشت چسب دار با رویه پلاستیکی ضد آب و بهره گیری از تکنولوژی SMD (نسل جدید لامپ های LED) مدل 3528 با حجم 60 اس ام دی در هر متر به همراه آداپتور یا ترانس و کنترل باکس و ریموت کنترل با 16 نوع رنگ قابل تنظیم و 4 حالت نمایش نور و تغییر رنگ اتوماتیک و دارای چیپ هوشمند داخلی

این ریسه LED فوق کم مصرف با دارا بودن ریموت کنترل با بردی بیشتر از 8 متر به شما اختیار کامل برای انتخاب رنگ و تنظیم نور آنرا می دهد.

اگر می خواهید با نورپردازی محیط خانه یا اتاق کار و یا حتی ویترین و داخل مغازه یا شرکت و غرفه نمایشگاهی خود یا هرجای دیگری را جذابتر و زیباتر کنید سیب 7 به شما این ریسه شگفت انگیز را پیشنهاد می دهد، چون نیازی به هیچ وسیله دیگری ندارید و همه لوازم در این پک در اختیار شما قرار دارد و همچنین نیاز به سیم کش یا وارد بودن به سیم کشی و برق و مسائل و مشکلات ناشی از آن ندارید (برق 12 ولت بی خطر)  و همچنین به دلیل انعطافی بودن این نوار میتوانید آنرا به هر شکل و قالبی که میخواهید بر روی دیوار یا سقف یا ویترین و یا هر جای دیگر چسبانده و جذابیت محیط خود را چند برابر کنید.

پس فقط با تهیه این پکیج کامل از سیب 7 و صرف کمی حوصله و ظرافت فضای اتاق یا مغازه و غرفه خود را کاملاٌ و بطور چشمگیری تغییر دهید و زیبایی آنرا دو چندان کنید و با ریموت کنترل و بازی رنگهای جذاب هر بیننده و رهگذری را جادو کنید.

امتیاز دیگر این ریسه این است که می توانید تا حدودی آنرا در هر اندازه ای که میخواهید برش دهید ،هر 9 عدد لامپ (حدود 16.5 سانتیمتر) یه نقطه چین برای برش وجود دارد که میتوانید در هر مضربی از 9 لامپ که دوست دارید آنرا با قیچی ببرید و براحتی استفاده کنید و حتی بین ریسه ها وقفه بیاندازید و قسمتی از آنرا در پائین ویترین و تکه دیگر را به بالای ویترین بچسبانید که برای این کار نیز نیاز به سیم کشی و لحیم کاری از انتهای تکه اول به ابتدای تکه دوم خواهید داشت.

البته در صورت بریدن این ریسه برای استفاده از بقیه آن به صورت مستقل به دلیل آنکه سوکت اتصالی ریسه نخواهید داشت نیاز به سیم کشی و لحیم کاری خواهید داشت که در این مورد باید اطلاعات اولیه در مورد سیم کشی و لحیم کاری داشته باشید. (میتوانید برای تمیزتر در آمدن قضیه از فروشگاههای لوازم الکتریکی با قیمت ناچیزی از این نوع سوکت ها تهیه کنید و سیم های ریسه را به آن متصل کنید)

لامپهای این ریسه نیز از نوع اس ام دی یا فوق کم مصرف با ضمانت عمر طولانی حداقل 50 هزار ساعت می باشد (اگر 6 ساعت شبانه حساب کنیم یعنی از 6 عصر تا 12 شب این لامپ حداقل 22 سال عمر دارد )

ریموت کنترل آن علاوه بر انتخاب رنگ دارای دکمه برنامه ریزی دستی نور برای حالت چشمک زن می باشد

و حالتهای نمایش نور رنگارنگ آن عبارتند از : ملایم - بارقه ای - محو شدن - تغییر رنگ آرام ، مثلاٌ اگر روی حالت SMOTH بگذارید لامپ ها یک در میان روشن و خاموش میشوند و اینجوری به نظر میرسد که نور و رنگ ایجاد شده دارد حرکت میکند.

نور این لامپ قوی و بصورت پرتابی میباشد و نور را بصورت متمرکز با حاشیه های پخشی بر روی مانع روبرویی می اندازد و به دلیل تیز بودن نور آن حتی از فاصله دور نیز قابل رویت میباشد.

یک خرید خوب و ماندنی برای سالها استفاده و با مصرف خیلی خیلی ناچیز (فقط 4.8 وات برای هر متر ریسه ،یعنی اگر کل 5 متر این ریسه را استفاده و روشن کنید مصرف برقی معادل 24 وات خواهید داشت یعنی یک چهارم یک لامپ 100 واتی معمولی) بدون تاثیر در قبض برق و در عین حال نوری خوب و عالی.

در ضمن به دلیل استفاده این ریسه از برق 12 ولت DC شما می توانید با تهیه یا ساختن یک کابل و وصل کردن آن از یک طرف به پورت فندکی یا سیم کشی برق ماشین و از طرف دیگر به کنترل باکس این ریسه میتوانید آنرا برای تزئین داخل ماشین نیز استفاده کنید.

همچنین شما میتوانید برای جاهای بزرگتر این ریسه را اضافه کنید ، مثلاٌ میتوانید 2 بسته از این ریسه بخرید (یعنی مجموعاٌ 10 متر) و انتهای ریسه اولی را به ابتدای ریسه دوم وصل کنید و فضای بزرگتری را پوشش دهید . البته برای اندازه خیلی بزرگتر شاید نیاز به قویتر کردن آداپتور و کنترل باکس داشته باشید تا بتواند برای این مقدار جوابگو باشد (البته آداپتور این پک تا 2 آمپر و کنترل باکس همراه این پک قادر به جوابگویی تا 6 آمپر هم میباشد که میتوان گفت تا حدودی برای ریسه های 10 متری هم کم نمی آورد) 

این متن و عکس ها فقط و فقط توسط مجموعه های سینا رسول و سیب هفت تهیه، ترجمه و گردآوری گردیده است. از شما خواهشمندیم در جهت فروش کالاهای مشابه آنرا کپی برداری ننمایید. زیرا عدم ارزشگذاری به زحمت دیگران بی ارزش نمودن خود خواهد بود.

SMD3528 60LEDs/m 5 meter Full Pack RGB LED Strip with remote control

 

خصوصیات پک کامل ریسه 5 متری SMD رنگارنگ شانزده رنگ ریموت کنترل دار :

یک ریسه فوق کم مصرف از سری جدید لامپهای LED  (اس ام دی)

مصرف انرژی سطح A

بهره گیری از تکنولوژی LED و بدون تشعشع امواج مضر و اشعه های UV و IR

با قابلیت برش دادن در اندازه دلخواه و مطلوب (هر 9 عدد لامپ یک خط برش وجود دارد)

دارای پشت چسب دار جهت چسباندن به سطوح صاف

روکش پلاستیکی جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم به مدار

ریموت کنترل از راه دور برای انتخاب رنگ و نوع رقص نور

نور پرتابی عالی 

زیبا نمودن محیط اطراف

 

مشخصات پک ریسه نواری چسبی 16 رنگ کنترل دار LED  5 متری:

طول ریسه : 5 متر

عرض ریسه : 9 میلیمتر

ضخامت ریسه : 2 میلیمتر

نوع لامپ : سری جدید تکنولوژی ال ای دی و نوع SMD مدل 3528

تعداد لامپ : 60 عدد لامپ در هر متر

رنگ لامپ : هر کدام از لامپها به یکی از رنگهای سبز یا آبی یا قرمز میباشند و به ترتیب RGB یعنی قرمز-سبز-آبی و بصورت منظم روی ریسه چیده شده اند.

استاندارد مقاومتی: IP67 ضد گرد و غبار و مقاومت در برابر اثرات غوطه وری در مایعات(دقت کنید منظور از این خاصیت فقط برای ریسه میباشد و شامل ریموت کنترل و کنترل باکس نمیشود)

مصرف برق : 4.8 وات برای هر متر

برق ورودی : 12 ولت DC

تابع اولیه: ایجاد رنگهای تابع قرمز و سبز و آبی و نور سه رنگ (با فشار دادن دکمه رنگ سفید روی ریموت کنترل)  

حداقل عمر لامپ: 50000 ساعت

نوع کنترل: کنترل از راه دور نوری و مادون قرمز 24 کلید

برد کنترل از راه دور: 8 متر (هر چه فاصله بیشتر شود باید دید ریموت به سنسور کنترل باکس مستقیم تر باشد ولی از فواصل نزدیک با زاویه هم عمل میکند) 

سنسور گیرنده ریموت : بوسیله سیم کوتاه سفید به کنترل باکس وصل است.

ریموت کنترل با تغییر رنگ بصورت های :  فلش ، بارق ، محو شدن ، صاف

قابلیت انتخاب 16 رنگ ثابت

کنترل باکس RGB : مخصوص ریموت کنترل های 24 کلید

خروجی RGB کنترل باکس : ماکزیمم 6 آمپر

جنس بدنه :  پلاستیک

نوع اتصال: پایه 4 سوزنی

ولتاژ ورودی آداپتور: 100 الی 240 ولت AC  

فرکانس ورودی: 50-60 هرتز 

خروجی آداپتور : 12 ولت 2 آمپر

نوع بسته بندی: جعبه وکیومی بلیستر

 

توجه : بر روی هر دو سوکت 4 پین ریسه و همچنین سوکت مادگی کنترل باکس که به هم متصل میشوند علامت فلش و جهت نما وجود دارد که موقع وصل کردن باید دقت کنید که فلش های هر دو سوکت به سمت هم و کاملاٌ در یک جهت و یک طرف قرار گرفته باشند. در غیر اینصورت و وصل کردن در جهت اشتباه ممکن است منجر به سوختن لامپها یا کنترل باکس شود.

 

اطلاعات فروش :

1-غیر از رنگهای اصلی قرمز و سبز و آبی که هر کدام لامپهای مختص رنگ خودشان را دارند ، با فشار دادن هر کدام از دکمه های رنگهای دیگر ، رنگهای تشکیل دهنده و ترکیب آن رنگ روشن خواهد شد .

مثلاٌ برای نشان دادن رنگ بنفش فقط لامپهایی که قرمز میباشند به همراه لامپهایی که آبی میباشند روشن خواهند شد البته آبی آن کمی قویتر خواهد بود(برای برخی رنگها حتی شدت رنگ غالب آن لامپها نیز تغییر خواهد کرد). و اینطوری نیست که هر لامپی به رنگ بنفش در بیاید.

2-با فشار دادن دکمه رنگ سفید همه لامپها با قویترین شدت نور و رنگ روشن خواهند شد.

3-چسب زیر نوار ممکن است آنقدرها هم چسبنده و قوی نباشد ، برای حل این مشکل شما می توانید برای بهتر کردن چسبندگی از چسبهای مایعی که به سطح مورد نظرتان آسیب نمی زند استفاده کنید.

امیر
نظر
این smd نواریا سه رنگه یا رنگ های ثابت سبز قرمز و آبی رو نشون میده یا همشو و اصلا رنگ زردو سفید و هررنگ ترکیبیه دیگه ایی رو نمیتونه ایجاد کنه و یسری عکسای با smd خورشیدی برای این مدل نیست

پاسخ: هر لامپی میتونه به 3 رنگ اصلی یا ترکیبی از این 3 تا دربیاد، مثلا برای رنگ سفید هر 3 رنگ داخل یک لامپ روشن میشه
یا مثلا برای ایجاد رنگ زرد، بخشهای قرمز و سبز در حداکثر میزان خود در هر لامپ روشن میشه (بخش آبی روشن نمیشه) و ترکیب اینا تا حدودی زرد دیده میشه.
منظورتون از عکسهای با SMD خورشیدی رو متوجه نشدیم، اینا ریسه خورشیدی نیستن با برق شهری و آداپتور کار میکنن