زمان ارسال: شهر تهران(پرداخت در محل) 3 تا 5 ساعت کاری
شهرستانها: پست، تیپاکس و ترمینال: 1 تا 2 روز کاری

مینی فازمتر قلمی جیبی چراغدار با صفحه نمایش ولتاژ مدل 2000

ثبت نظر یا پرسش
78,000 تومان
32406
اتمام موجودی

فازمتری که بوسیله صفحه نمایش LCD آن شما می توانید مقدار ولتاژ برق را بر روی صفحه نمایش ببینید و همچنین بوسیله لامپ نئونی از وجود برقهای ضعیف نیز باخبر شوید آنهم بدون نیاز به باتری.

این فازمتر قلمی جیبی مثل سایر فازمترهای موجود توانایی این را دارد که وجود برق را تشخیص داده و چراغ خود را روشن نماید ولی تفاوت اصلی آن با سایر فازمترها داشتن ولتاژمتر است که میزان ولتاژ موجود در سیم یا داخل پریز را به شما نشان خواهد داد.

برای بررسی یک کابل و سیم یا وسیله برقی فقط کافیست نوک آن و قسمت قلمی آنرا به سیم داخل کابل و یا قسمت برقی وسیله بچسبانید و با انگشت دکمه TEST انتهایی دسته فازمتر (دکمه پین ارت گرد فلزی کنار صفحه نمایش) را لمس کنید اگر برقی وجود داشته باشد چراغ آن سریعآ روشن خواهد شد. 

و برای دانستن میزان ولتاژ باید دکمه تست را فشار دهید تا صفحه نمایش محدوده ولتاژ وارد شده را به شما نشان دهد.

توضیح : بر روی این فازمتر 5 محدوده ولتاژ تعریف شده است که نسبت به ولتاژ برق وارد شده به بخش فلزی فازمتر اعداد تا آن محدوده روشن خواهد شد.

محدوده های تعریف شده : 220-110-55-36-12

مثلا اگر ولتاژ برق 220 ولت یا بالاتر باشد با فشار دادن دکمه همه اعداد محدوده های تعریف شده در بالا روشن خواهند شد و اگر ولتاژ برق 110 ولت باشد صفحه نمایش اینگونه خواهد بود :110-55-36-12

منظور اینکه شما آخرین یا بیشترین عدد در اعداد نمایش داده شده را به عنوان ولتاژ تقریبی در نظر بگیرید.

نکته :

1-ولتاژهای بالاتر از 220 ولت همان 220 نشان داده خواهد شد.

2-در صورت لمس کردن ولی فشار ندادن دکمه تست عددی نمایش داده میشود که معتبر نیست ، پس برای تعیین محدوده ولتاژ حتما باید دکمه Test را فشار دهید.

و همچنین این فازیاب دارای پیچ گوشتی دوسو نیز میباشد تا موقع نیاز بتوانید از آن برای باز و بسته کردن پیچ ها و کارآیی های دیگر استفاده کنید(منظور تمیز کردن گوش نیست) .

گاهی اوقات چک کردن وجود برق می تواند جان شما را نجات دهد زیرا عدم احتیاط بیش از حد یک نوع خودکشی است . 

وسیله معرفی شده سیب7 پیشگیرنده مشکلات خواهد بود فقط کافیست نوک این وسیله جالب را به سیم یا پریزی که شک دارید بزنید سپس دستگاه درصورت وجود برق هم چراغش روشن شده و صفحه نمایش هم میزان ولتاژ موجود در آن کابل یا پریز را به شما نشان خواهد داد.

حتمآ یکی از تفاوتهای رفتار ما ایرانیان با افراد سایر کشورها می دانید و آنهم اینکه همیشه دوست داریم اکثر مشکلات را خودمان حل کنیم بدون اعتقاد به اینکه آنرا باید بدست کاردان یا کارشناس مربوطه بسپاریم

حتی اگر نتوانیم آنرا درست انجام دهیم حتمآ یک تستی خواهیم کرد

و این اخلاق و رفتار خیلی مفید و خوب است ولی متاسفانه گاهی اوقات جدای از ضررهای مالی بعضی مواقع خطری متوجه جسم ما نموده و یا ضررهای جانی نیز به دنبال خود میاورد.

این توضیحات ما در مورد برق و لوازم برقی یا تعمیرات شخصی مشکلات برقی می باشد

زمانی که بخواهید یک وسیله برقی را باز کنید یا با سیم برق کار دارید اولین توصیه ای که همه می کنند بررسی وجود برق در بخش مربوطه است (چون برق واقعآ شوخی بردار نیست ، حتی اگر شما ولش کنید اون شما رو ول نمی کند )

امروزه با وسیله ای به اسم فازمتر می توانید وجود برق را چک کنید که در این مدل خصوصیت جدیدی به نام ولتاژسنج نیز اضافه شده است.

 

تذکرات : 

*قبل از استفاده از این وسیله آنرا در جایی که برق وجود دارد امتحان کنید تا مبادا بدون باطری بوده یا باتری آن تمام شده باشد.

*در صورتیکه به برق و مسائل برق وارد نیستید اکیدا توصیه میشود برای برق ولتاژ بالا(های ولتاژ) سعی نکنید این فازمتر یا حتی فازمترهای دیگر را امتحان کنید چون ولتاژهای خیلی بالا در اطراف خود محدوده جذب دارند که میتوانند بدن را در صورت داشتن ولتاژ منفی و نزدیک شدن بیش از حد به سمت خود جذب کرده یا سیم را به سمت بدن کشانده و به مدار خودشان وصل کنند و تمام ...

*هنگام وصل نمودن فازمتر به سیم ، مراقب باشید که قسمت فلزی فازمتر سیمهای فاز و نول را به هم ارتباط ندهد چون در آن صورت اتصال کوتاه برقرار شده و خطرناک میباشد. 

اين متن و عکس ها فقط و فقط توسط مجموعه های سينا رسول و سیب هفت گردآوري ،تهيه و ترجمه گرديده است. از شما خواهشمنديم در جهت فروش کالاهاي مشابه آنرا کپي برداري ننمايید. زيرا عدم ارزشگذاري به زحمت ديگران بي ارزش نمودن خود خواهد بود.

AN-2000 Multifunctional Digital Voltage Tester Pencil with Screwdriver

 

خصوصیات مینی فازمتر با قابلیت نمایش ولتاژ و دارای پیچ گوشتی مدل آ ان-2000 :

محدوده ارزیابی برق : از 12 ولت الی 250 ولت

محدوده نمایش میزان برق : در ولتاژهای 220 و 110 و 55 و 36 و 12 ولت

دمای کارکرد : از 10 درجه زیر صفر الی 50 درجه بالای صفر و رطوبت 85 درصد

اخطار بصورت چراغ

باطری مورد نیاز : بدون نیاز به باطری (تامین انرژی از طریق برق متصل شده به پیچ گوشتی)

اندازه فازمتر: 17 * 20 * 133 میلیمتر

اندازه بسته بندی : 20*112*198میلی متر

وزن خالص : 50 گرم

 

بسته بندی از نوع وکیومی شامل :

1 عدد فازمتر جیبی با نمایشگر ولتاژ

1 عدد کیف برزنتی کمری

مهدی اسعدیاری
نظر
از نظر کیفیت عالی يه دونه واسم بفرستید هر وقت موجود بود