سال نو مبارک باد
زمان ارسال: شهر تهران(پرداخت در محل) 3 تا 5 ساعت کاری
شهرستانها: پست، تیپاکس و ترمینال: 1 تا 2 روز کاری

عینک سه بعدی وی آر 30 لفانت همراه با دسته بازی برای گوشی موبایل های 4.7 تا 6 اینچی با قابلیت تنظیم عدسی

ثبت نظر یا پرسش
238,000 تومان
32837
اتمام موجودی

عینک واقعیت مجازی 3 بعدی LEFANT VR 30 با قابلیت بزرگنمایی تصویر تا 100 اینچ به همراه دسته بازی بلوتوثی، اوج هیجان و سرگرمی ، کیفیت عالی با پشتیبانی از موبایل های 4 الی 6 اینچی  دارای پیچ تنظیم عدسی

توسط این هدست لنزدار گوشی موبایل شما تبدیل به یک سینمای سه بعدی بزرگ میشود.

روش استفاده از این گجت سیب هفت به این صورت است که فیلم سه بعدی یا 2 بعدی یا گیم را بر روی موبایل خود پخش کنید سپس گوشی موبایل را در قاب مخصوص این دستگاه یا هدست قرار داده و سپس عین استفاده از عینک آنرا به چشم بزنید و از تصویر سه بعدی بزرگ آن لذت ببرید.

مشاهده بازیها و فیلمهای 3 بعدی و 360 درجه و فیلمهای معمولی و عکس و سایر فایلهای صوتی و تصویری در اندازه ای بزرگ و واضح

برای استفاده تصاویر سه بعدی بر روی این هدست  virtual realityمی توانید بر طبق سیستم عامل گوشی خود از گوگل پلی یا اپ استور اپلیکیشن VR را جستجو کرده و دانلود نموده و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

روی کوههای گرند کنیون پرواز کنید ،از بازی های 3D لذت ببرید، بر روی خیابان های پاریس حرکت کنید...

مناسب برای گوشی موبایلهای 4 الی 6 اینچی با سیستم عامل های آندروید و ios

با بیش از 300 اپلیکیشن جالب قابل دانلود مخصوص دوربینهای واقعیت مجازی بر روی Apple App Store و Google Play Store

در بسته بندی این دستگاه معرفی شده سیب هفت یک عدد گیم پد یا دسته بازی قرار داده شده است تا بوسیله اتصال بلوتوثی آن به گوشی موبایل خود بازیهای خود را به نحو احسن و به آسانی مدیریت و کنترل کنید.

البته این دسته بازی جوی استیکی را می توانید برای تی وی باکس یا لپ تاپ نیز استفاده کنید.

این عینک سه بعدی با دارا بودن 3 بند قابل تنظیم وزن کم آنرا تقسیم کرده و با داشتن فوم محافظ صورت و پد بینی باعث احساس راحتی بیشتر میشود.

با پیچ تنظیم لنز می توانید بهترین میزان بزرگنمایی را انتخاب کنید تا بتوانید چندین ساعت بدون هیچگونه ناراحتی یا سردردی به تماشای فیلم سینمایی سه بعدی مورد علاقه خود بپردازید.

عینک لفانت هدبندی جهت مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ بدون سیم ها و کابل های دست و پاگیر

بوسیله این عینک سیب7 می توانید هر فیلم و تصویری را که دوست دارید در یک تلویزیون بزرگ بطور خصوصی تماشا کنید.

آیا دوست دارید سالن سینما را دربست بگیرید ؟ یعنی به تنهایی به تماشای فیلم در یک سینما بنشینید و بدون هیچگونه صدای مزاحم مثل تخمه شکستن و آجیل خوردن و پفک و صدای راهنمای سالن و نور چراغ قوه اش (که مثل موتوری هر چند دقیقه یکبار رد شده و حواس همه را به هم میریزد) به تماشای فیلم سرگرم شوید.

اگر گوشی موبایل شما در محدوده سایزها و سیستم عامل های اعلام شده میباشد پس این عینکی را که سیب هفت پیشنهاد می کند را خرید کرده و سینما را برای خودتان خصوصی کنید.

مناسب برای کسانی که می خواهند بطور خصوصی به مشاهده فیلم های سه بعدی یا معمولی یا عکس هایی که می خواهند فقط خودشان مشاهده کنند بپردازند یا افرادی که علاقه مند به بازیها و گیمهای سه بعدی یا دوبعدی معمولی موبایلی باشند تا با این عینک در فضایی تقریبآ زنده آنرا بازی کنند.

اندازه دستگاه: 104*138*198 میلیمتر

Lefant VR 30 Adjustable Virtual Reality Immersive 3D Glass Headset + Bluetooth Handheld Gamepad Controller

این متن و عکس ها فقط و فقط توسط مجموعه های سینا رسول و سیب هفت گردآوری ، تهیه و ترجمه گردیده است. لذا خواهشمندیم در جهت فروش کالاهای مشابه آنرا کپی برداری ننمایید. زیرا عدم ارزشگذاری به زحمت دیگران بی ارزش نمودن خود خواهد بود

 

نظری یافت نشد