سال نو مبارک باد
زمان ارسال: شهر تهران(پرداخت در محل) 3 تا 5 ساعت کاری
شهرستانها: پست، تیپاکس و ترمینال: 1 تا 2 روز کاری

استند و پایه تبلت رومیزی فلزی مناسب برای تبلت های 7 الی 10 اینچی

ثبت نظر یا پرسش
10,300 تومان
31739
اتمام موجودی

حداقل تعداد سفارش "استند و پایه تبلت رومیزی فلزی مناسب برای تبلت های 7 الی 10 اینچی" ،10 عدد است..

استند و پایه تاشو فلزی با قابلیت تنظیم زاویه ، مخصوص تبلت های 7 اینچی و بالاتر مثل انواع آی پد و سایر تبلت های هفت اینچی و 8 و 9.7 اینچ وحتی 10 اینچی

برای استفاده راحتتر و آسان تر بدون ایجاد خستگی مچ و دچار شدن به امراضی مثل آر اس در اثر استفاده طولانی مدت از تبلت بر روی دست و فشار آن بر روی مچ دست و ساعد و آرنج و بازو و کشش تاندون های دست که ناراحتی ها و امراض بیشماری بوجود میاورد

این متن و عکس ها فقط و فقط توسط شرکت سینا رسول و مجموعه سیب هفت تهیه، ترجمه و گردآوری گردیده است. از سایتهای دیگر خواهشمندیم در جهت فروش کالاهای مشابه آنرا کپی برداری ننمایند. زیرا عدم ارزشگذاری به زحمت دیگران بی ارزش نمودن خود خواهد بود.

 

مشخصات پایه تبلت و استند فلزی رومیزی مخصوص تبلت های سایز 7 الی 10 اینچی general iron mount tablet metal big mount Tablet PC Stands 7 inch 8 inch 9.7 inch 10 inch :

قوی و بادوام و مقاوم در برابر شکستن

سبک وزن و تاشو

نصب و استفاده آسان و راحت

زاویه تنظیم گسترده تا 180 درجه

مناسب برای حمل و استفاده در همه جا

مناسب برای دیدن و تماشای کلیپ ها و فیلمهای ویدیویی طولانی یا مطالب وقت گیر یا مکالمه طولانی مدت با ابزارهای و نرم افزارها و اپلیکیشن های چت ، بررسی ایمیل یا رایانامه ها ، وب گردی و سایر کارهای وقت گیری (کارهایی که اگر انجام دادن آنها در حالتی باشد که تبلت را روی دستتان بگیرید ممکن است باعث ایجاد ناراحتی و درد در ناحیه دست شما بشود)

می توانید تبلت را بر روی این پایه در هر دو حالت عمودی یا افقی استفاده کنید

اندازه بسته بندی : 34*116*203 میلی متر

 

وزن با بسته بندی : 2 کیلوگرم

نظری یافت نشد