پیشاپیش سال نو مبارک
سفارشات ثبت شده از تاریخ پنجم فروردین به بعد بررسی خواهد شد
زمان ارسال: شهر تهران(پرداخت در محل) 3 تا 5 ساعت کاری
شهرستانها: پست، تیپاکس و ترمینال: 1 تا 2 روز کاری

کیف مسدود کننده امواج جهت از دسترس خارج کردن موبایل سایز بزرگ

ثبت نظر یا پرسش
48,000 تومان
32509
اتمام موجودی

کیف موبایل با قابلیت بلوکه کردن امواج موبایل و قطع آنتن و از دسترس خارج نمودن تلفن همراه با رویه بیرونی ساخته شده از پارچه برزنتی دارای 2 جیب مناسب برای گوشی موبایلهای 5.5 اینچی و کوچکتر

شاید برای همه ما زمانی پیش بیاید که در جلسه ای یا جایی باشیم یا بخواهیم مدتی در آرامش و سکوت و بدور از هیاهو بگذرانیم .و برای این کار باید از وسایل ارتباطی خود رها شویم تلفن ثابت که با کشیدن سیم آن از پریز برق حل می شود

ولی در مورد گوشی موبایل : در این حال خاموش کردن موبایل ظاهر خوبی به قضیه نمی دهد (تصور کنید با کسی تماس بگیرید و موبایلش خاموش باشد) یا حتی قطع کردن صدای آن نیز بدتر از حالت قبلی خواهد شد انگار شما شخص تماس گیرنده را شناخته و دوست ندارید به او جواب دهید.

پس چاره کار چیست؟

امروزه با تقویت امواج موبایل دیگر جایی در اطراف شما وجود ندارد که بقول معروف آنتن ندهد .

حال چاره کار فقط کیفی می باشد که الان به شما معرفی خواهیم کرد 

این کیف جیبی  امواج اطراف موبایل را قطع کرده و مانع از رسیدن این امواج به موبایل شما شده و تماس گیرنده را با پیغام : "مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد" یا پیغام "تماس با مشترک مورد نظر فعلآ مقدور نمی باشد" مواجه می کند 

به همین راحتی

این کیف کلیه امواج و انواع فرکانسها و شبکه های موبایل را پشتیبانی می نماید

و همچنین به علت طراحی ویژه آن شما می توانید آنرا برای کلیه مدلهای گوشی که سازگار با اندازه این کیف هستند استفاده کنید مثل تبلت های کوچک یا فبلت ها و گوشی موبایلهای مثل آیفون اپل گرفته تا مینی گوشی موبایل های جدید(در انتهای توضیحات به اندازه این کیف دقت کنید که مناسب برای گوشی موبایل شما میباشد یا نه ولی بطور خلاصه میتوان گفت که این کیف فقط برای گوشی موبایل ها یا تبلتهای 5.5 اینچی و کوچکتر قابل استفاده است)

این کیف دارای دو عدد جیب می باشد که جیب جلوی آن حالت آزاد بوده و موبایل شما در دسترس بوده و آنتن خواهد داشت و این جیب برای استفاده از حالت کیف موبایلی معمولی این کیف طراحی شده و جیب عقب آن برای حالت بلوکه کنندگی امواج موبایل بوده و مزایایی را که در بالا گفتیم برایتان به ارمغان می آورد.

همچنین میتوانید از جیب دوم برای نگهداری پول و چک و سایر اسناد و مدارک کاغذی و چیزهای دیگر استفاده کنید.

امتیاز دیگر این کیف ضد تشعشع بودن آن میباشد که باعث میشود کارت های بانکی (کارت ATM) یا کارت سوخت و کارت های شناسائی مغناطیسی شما تا حد زیادی از معرض سوختن به دلیل نزدیک بودن به گوشی موبایل در امان بمانند (به شرطی که گوشی موبایل را در جیب اصلی بلوکه کننده قرار دهید یا زمانی که موبایلتان خارج از کیف است کارتهای بانکی را در داخل این جیب قرار دهید)

درب این کیف هم بصورت زبر چسبی دائمی میباشد .

فقط باید دقت کنید که موبایل شما باید بطور کامل در جیب این کیف قرار گرفته و درب کیف نیز بطور کامل باید بسته شود. چون نصفه ماندن پوشش درب میتواند اجازه ورود و ارتباط امواج GSM با گوشی موبایل را بدهد.

اندازه قسمت داخلی کیف بلوکه کننده موبایل : 97*180 میلیمتر

اندازه قسمت بیرونی کیف در حالت در بسته : 104*195 میلیمتر

رنگ های موجود : مشکی

Large Size Mobile Phone Signal Blocking Bag

این متن و عکس ها فقط و فقط توسط مجموعه های سینا رسول و سیب هفت تهیه، ترجمه و گردآوری گردیده است. از شما خواهشمندیم در جهت فروش کالاهای مشابه آنرا کپی برداری ننمایید. زیرا عدم ارزشگذاری به زحمت دیگران بی ارزش نمودن خود خواهد بود.

نظری یافت نشد