زمان ارسال: شهر تهران(پرداخت در محل) 3 تا 5 ساعت کاری
شهرستانها: پست، تیپاکس و ترمینال: 1 تا 2 روز کاری

شمع فوتی ال ای دی قابدار و طرحدار بزرگ جدید

ثبت نظر یا پرسش
8,000 تومان
3230
اتمام موجودی

حداقل تعداد سفارش "شمع فوتی ال ای دی قابدار و طرحدار بزرگ جدید" ،6 عدد است..

شمع LED لیوانی طرحدار جالب بدون شعله و بدون حرارت و بو که برای روشن یا خاموش کردن آن کافیست آنرا فوت کنید یا به میز و سطحی که شمع را روی آن قرار داده اید ضربه یا تلنگری بزنید.

بله درست متوجه شده اید عین یک شمع معمولی که با فوت کردن خاموش میشود البته با این تفاوت که برای روشن کردن نیز به همین ترتیب باید عمل کنید یعنی فوت کنید تا روشن شود.

این شمع جادویی به شکل لیوان رنگی میباشد که قسمت داخلی این لیوان دارای طرحهای فانتزی میباشد که با روشن شدن شمع این طرحها بر روی دیواره بیرونی بصورت سایه های جذاب نقش می بندد.

لامپ ال ای دی که درون این لیوان قرار دارد که نور آن بصورت مداوم و با سرعت کم و زیاد میشود و در اصل نور آن عین نور شمع سوسو میزند و هربیننده ای که آنرا تماشا کند تا زمانی که لامپ را نبیند فکر می کند که با یک شمع زیبای واقعی طرف است و باور نمی کند که این یک شمع الکترونیکی باشد .

این شمع جادوئی درنوبه خود بسیار جدید وزیبا می باشد با کارایی بسیار جالب

از این شمع معرفی شده سیب هفت می توانید به تعداد زیاد و به شکل های مختلف بچینید تا فضای آنجا را بسیار زیبا و عشقولانه و عارفانه و به یادماندنی کنید.

شمعی زیبا با حالت های واقعی یک شمع معمولی و بسیار جذاب و زیبا و مناسب برای تزئین نمودن روی میز و اتاقهای شما

ایده آل برای میز عاشقانه و شام سالگرد آشنایی و ازدواج وماه عسل و وسیله ای عالی برای دکوراسیون رستوران ها و سفره خانه ها ، هتل ها ، تالارهای عقد و عروسی ، خانه ها ، سالنهای پذیرایی ، موزه ها ، سالن های شب شعر، رویدادهای خاص ، کنسرت ، پیکنیک و طبیعت گردی تفریحی و هر جایی که نیاز به زیباسازی و عرفانی و نورانی کردن فضا و محیط داشته باشید.

فقط کافیست دکمه زیر شمع را در حالت ON یا روشن قرار دهید

شمع را روی میز یا تاقچه بگذارید

داخل لیوان شمع را فوت کنید تا روشن شود.

این متن و عکس ها فقط و فقط توسط مجموعه های سینا رسول و سیب هفت تهیه، ترجمه و گردآوری گردیده است.از شما خواهشمندیم در جهت فروش کالاهای مشابه آنرا کپی برداری ننمایید. زیرا عدم ارزشگذاری به زحمت دیگران بی ارزش نمودن خود خواهد بود.

Top Race Flameless Magic Blow Activated LED Candle light

 

خصوصیات و مشخصات شمع الکترونیکی فوتی لیواندار و طرحدار :

چراغ چشمک زن و سوسو عین شمع واقعی

بدون شعله

بدون دود

بی خطر و بدون حرارت و آتش 

بدون موم گرم و کثیف کاری

بدنه پلاستیکی از جنس ABS درجه یک

دارای انواع طرح فانتزی یا کارتونی جالب و جذاب در دیواره داخلی لیوان (جهت سایه سازی بر روی نور منعکس شده)

دارای دکمه روشن و خاموش 

طول عمر لامپ : 100 هزار ساعت (اگر بدون وقفه هر شب از ساعت 6 عصر الی 12 شب این شمع را روشن کنید لامپ آن حداقل برای 45 سال عمر دارد)

انرژی مورد نیاز : 3 عدد باطری ساعتی AG13 (داخل شمع موجود میباشد ولی به دلیل در انبار ماندن ممکن است انرژی باتری ها تحلیل رفته باشد)

زمان جوابدهی باتری : 48 ساعت نوردهی مداوم با هر سری باتری نو

 

اندازه ها : 

ارتفاع لیوان : 85 میلیمتر

قطر لیوان : 77 میلیمتر

انداره بسته بندی : 80*80*86 میلی متر

نوع بسته بندی: جعبه مقوایی رنگی

وزن : 83 گرم

 

اطلاعات فروش :

1-چون این شمع ها بصورت مختلف و به اصطلاح مخلوط و میکس خریداری شده اند به همانصورت فروخته میشوند ، یعنی متاسفانه امکان انتخاب رنگ لیوان یا طرح داخل آن وجود ندارد و بصورت شانسی و رندوم انتخاب و تست و ارسال خواهند شد بنابراین شمع های درخواستی شما ممکن است دارای چند رنگ و طرح مشابه یا مختلف باشند.

2-همانطور که در بالا توضیح داده شد شمع دارای باتری میباشد ولی به دلیل ماندن در انبار و سولفاته شدن باتریها ممکن است نقطه اتصال باتری ها قطع شده باشد یا باتریها ضعیف شده باشند .بنابراین اگر مشاهده نمودید شمع روشن نمیشود.درپوش کوچک زیر شمع را بوسیله پیچ گوشتی باز کنید و سولفات باتریها و همچنین پلت و صفحه اتصال باتری را بوسیله فلز تیزی مثل چاقو تمیز کنید و دوباره باتریها را به همان ترتیب (برجستگی باتریها به سمت پلت استیل و قسمت صاف و تخت باتریها به طرف فنر) در جای خود قرار دهید. اگر شمع دوباره روشن نشد باز هم سعی کنید باتریها را تمیز کنید یا اینکه برای اینکه خیال خود را برای مدتها راحت کنید باطری نو تهیه کرده و باتریها را عوض کنید.

نظری یافت نشد