پیشاپیش سال نو مبارک
سفارشات ثبت شده از تاریخ پنجم فروردین به بعد بررسی خواهد شد
زمان ارسال: شهر تهران(پرداخت در محل) 3 تا 5 ساعت کاری
شهرستانها: پست، تیپاکس و ترمینال: 1 تا 2 روز کاری

اینورتر آمیستار و مبدل برق ماشین به برق 220 ولت شهری

ثبت نظر یا پرسش
1,350,000 تومان
33232
اتمام موجودی

دستگاه پاور اینورتر AMISTAR اصل، مبدل و تبدیل کننده برق 12 ولت فندکی ماشین شما به 220 ولت شهری و برق خانگی با منظم ترین موج شبه سینوسی 

این مبدل برق 12 ولت DC ماشین شما را تبدیل به برق 220 ولت AC خانگی می کند یعنی شما در ماشین خود دارای یک پریز برق معمولی خواهید شد.

تصور کنید در طبیعت هستید و نیاز به نور و برق دارید؟

علامت و پیغام کمبود باطری battery Low در تلفن همراه خود میبینید و متاسفانه جایی هستید که هیچ منبعی برای شارژ موبایلتان ندارید تا کارهای و مکالمات ضروری خود را انجام دهید؟

بدلیل حوادث غیرمترقبه یا دلایل دیگر نقص در سیستم برقی شهری یا واحد شما پیش آمده و خیلی از کارها را بدون وجود برق نمی توانید انجام دهید؟

می خواهید برنامه های تلویزیونی یا رادیویی مورد علاقه خود را در کنار خانواده یا دوستان در دل طبیعت به تماشا بنشینید؟

استفاده از کامپیوتر خود در طولانی مدت بدون نیاز به برق شهری

بهترین پیشنهاد برای داشتن برق شهری در داخل ماشین

با این دستگاه مبدل G-Amistar شارژ و اجرای انواع تجهیزات الکترونیکی امکانپذیر است ، لوازمی از قبیل :شارژر لپ تاپ یا نوتبوک ، شارژر انواع گوشی تلفن همراه و تبلت - ضبط استریو - دوربین فیلمبرداری و عکاسی - سیستم روشنایی و چراغ و لامپ ها ، کامپیوتر ، فن ها ، انواع تلویزیون ، ویدیو پروژکتورها ، دستگاههای پخش DVD ، VCR ها  ، دوربین ، استریو قابل حمل ، ابزارها و چراغ های کار و لوازم برقی و یا صوتی و تصویری دیگر

و این امکانات فقط با استفاده از برق 12 ولت ماشین واین دستگاه مفید امکانپذیر است

فقط با استفاده از برق 12 ولت ماشین و این دستگاه Inverter معرفی شده سیب هفت شما می توانید صاحب یک پریز برق در داخل اتوموبیل خود شوید.

یکی از عالی ترین آیتمهای سیب هفت برای علاقه مندان به کمپینگ و کوهنوردی و طبیعت گردی

دوست دارید در مسافرت بتوانید از وسایلی که نیاز به برق خانگی دارند استفاده کنید ؟

دوست دارید جهت شارژ موبایل یا نوت بوک یا هر چیز دیگر شارژر جدا گانه ای با خود حمل نکنید ؟

برای روشن نمودن فضای تاریک در طبیعت شما می توانید با استفاده از این تبدیل برق جی آمیستار و سه راهی برق یا یک سیم کشی ساده چندین لامپ را روشن کنید .مثلآٌ در مورد مبدل 1000 واتی شما میتوانید ده عدد لامپ رشته ای حبابی 100 واتی یا 13 عدد لامپ کم مصرف 25 واتی یا 66 عدد لامپ LED حبابی 5 واتی که می تواند فضا را در حد حیاط یک هتل بزرگ روشن کند را به آن وصل کنید.

برق ورودی این پاور اینورتر سی آمیستار از مسیر کابل باطری می تواند تغذیه شود یعنی از طریق کابلهای اتصال مخصوصی که در داخل جعبه گذاشته شده و با اتصال به سر باطری ماشین برای زمانیکه می خواهید در خارج از ماشین و اتوموبیل این برق را داشته باشید که هم میتوانید کاپوت ماشین را باز نموده و کابل ها را به سر پلت های باطری وصل کنید (البته با رعایت کابل قرمز برای مثبت  و مشکی برای منفی)

یا اینکه باطری ماشین را باز نموده و از جای خود در آورده و در اینحال هر کجا که باطری باشد شما با این وسیله که در سیب7 عرضه می شود برق و پریز نیز خواهید داشت

اینورتر برق را می توان به سادگی به باطری 12 VOLT با کلیپس های انبری متصل نمود

دستگاه اینورتر مبدل برق ماشین شما به برق 220 ولت شهری با کیفیتی خوب مربوط به شرکت آمیستار

این متن و عکس ها فقط و فقط توسط مجموعه های سینا رسول و سیب هفت تهیه، ترجمه و گردآوری گردیده است. از شما خواهشمندیم در جهت فروش کالاهای مشابه آنرا کپی برداری ننمایید. زیرا عدم ارزشگذاری به زحمت دیگران بی ارزش نمودن خود خواهد بود.

C-Amistar Power Inverter DC 12V TO AC 220V Modified Sine Wave Car Converter Adapter

 

بسته بندی شامل :

مبدل برق ماشین به برق پریز سی-آمیستار

کابل انبردار جهت اتصال به باطری

 

اطلاعاتی درباره همه اینورترهای برق ماشین :

برای اینورتر زیر 1000W  می توانید باتری خودرو با 50 الی 100 آمپر استفاده کنید.

ولی برای اینورتر 1000وات و بالاتر باتری خودرو 150 آمپری برای بهترین کارایی توصیه می شود. این توصیه فقط برای داشتن زمان استفاده طولانی تر میباشد و این مبدل برق با باطریهای آمپر پائین هم بدون مشکل کار می کند ، یعنی هیچ مشکلی برای باطری ماشین - مبدل برق - وسیله برقی ایجاد نمی کند ، فقط اینکه در صورت استفاده لوازم برقی قوی در این مبدل برق با باطری آمپر پائین ، باطری در زمان کمتری خالی و تمام خواهد شد.

 برای محاسبه وات مصرفی تجهیزات در صورت داشتن آمپر مصرفی دستگاه استفاده از فرمول ضرب ولت در امپر  AC X AMPSتوصیه میشود

(به عنوان مثال : 220Volts X 4.5A = 990watts)

 

توجه : نسبت به پمپ های الکتریکی ، پمپ های آب ، مته ، پمپ های تحت فشار ، یخچال با کمپرسور ، قهوه جوش ، کتری یا اجاقهای مایکروویو (ماکروفر) و اجاق گازها و کلآ لوازمی که مصرف بالایی دارند در ابتدای از روی برچسب آن لوازم ببینید که "وات مصرفی" آنها در محدوده وات تولیدی دستگاه اینورتر انتخابی شما است یا نه (حتی اگر واتی ننوشته شده باشد و فقط آمپر را نوشته باشد با استفاده از فرمولی که در بالا توضیح دادیم می توانید براحتی وات مصرفی آن وسیله الکتریکی را پیدا کنید)

 

اخطار: دقت کنید که کابل ها را بطور صحیح به باطری و دستگاه متصل کنید( انبر قرمز به پین مثبت و انبر مشکی به پین منفی باطری و از این طرف هم کابل قرمز به سرپیچ قرمز و کابل مشکی را نیز به سرپیچ مشکی دستگاه مبدل برق وصل کنید). هرچند این دستگاه دارای فیوز داخلی و سیستم جلوگیری از اتصال کوتاه میباشد ولی بنا به توصیه سیب7 دقت و احتیاط باعث طول عمر باطری و دستگاه مبدل شما خواهد شد.

 

اطلاعات فروش:

1-به دلیل تغییرات مداوم در خط تولید شرکت آمیستار ممکن است کالای موجود با عکس ها کمی تفاوت داشته باشد.

2-این کالا اصلی بوده و با مدلهای کپی مشابه از لحاظ کیفیت و مخصوصا وزن تفاوت دارد

نظری یافت نشد